Thursday 11 August 2011

aku tokey tudung! ;)

berikut adalah antara koleksi tudong ataupun lebey dikenali sebagai shawl oleh anak-anak muda zaman sekarang.untuk pengetahuan semua aku jual on9.tp xberape nk laku.last2 aku bentang kat pasar malam.cewah tipu eh jgn caye.

sempena hari raya yang bakal menjelang tibe ni aku ade buat spesel DISKAUN sket la.so sila2 ushar & beli.harge diskaun baek punye & siap postage skali.so korang xyah pening2 nak tmbh2 arge postage bagai.enjoy buying eh :)

oh ye.arge yg dipamerkan bukan lah harge promo.once korang confirm korg nk beli baru aku kasi tau arge diskaun berape.okeh?

RM22!
RM22!
RM15!
RM18!
RM13!

for more info bole la melawat2 fb aku 
ataupun ke fanpage Mellya Wardrobe




2 comments:

  1. wah ko... bniaga ekh.. weyh shawl y manik2 de x?? tp nie bkn fesyen bru.. y lame pny... haha ktgglan ak.. ade x??

    ReplyDelete
  2. adela sket.yg manik2 cmne beb?sori la xpasan ko komen...hehe ade shawl kayu jela yg.manik xde. :)

    ReplyDelete