Friday 5 August 2011

bajet nak kuros cepat.

aku ni seorang yang sangat pemalas nak diet2 bagai.malas jugak nak exercise.mase skola dulu memang jaguh.jgn cite la kna.telebey sudah.
memandangkan berat aku dh naek giler babos punye dlm mase 2taon ni,
aku pon cube la mcm2 ubat diet.(nak kuros cepat katenye, tanpe perlu bersusah2.dh mcm iklan plaks dah)

1st aku amek merit plus.
nila menatang nye.


makan je bnde ni jangan ckp la xde slere mkn..mmg tipu.sbb selere makan aku jadi 5x gande lagi hebat dr biase.ahaks.
~>aku xckp pon bnde ni xbgs tp mybe sbb aku amek x teratur n aku mkn pon xikot mse.kirenye aku xdisiplin la.<~
okeh smbung balik.makan bende ni bkn je tmbh selera makan aku, tapi ganggu period aku n aku selalu sakit pinggang,afta piyed yg maha teroks tuh aku pon stop amek bende ni..

2nd plak aku makan Asbab pil

ha ni la dye.ini la ubatnye!

makcik yang pomote bnde ni kat aku soh aku amek 3bijik je sbb dye kate aku de gastrik, takot prot aku xleh thn.
aku pon menurut lah perintah makcik tuh.
makan 3bjik sekali sehari.seminggu yang pertame mmg tiptop.aku kurang makan cume dahage n asek nk minom air je.
2nd week dah xmendatangkan sebarang efek.aku makan cm  biase n makin kuat selere ade la..
aku decide nk tmbh dos.makn 4bjik, same gaks. 5bijik pon xbwk makne.
aku mkn 6bijik (max dos) pon same gaks.last skali jadi hiasan kat rak baju aku jela ubat tu!

3rd.hope yang ni last la. Softfea diet drink

taraaaaaa.....

semalam aku try beli 1 diet drink.(order on9 la..seari kemudian dpt)
aku stat minom mse sahur td.so kali ni kite tgk cm ne hasil nye okeh...nanti lps au abehkan 10sachet ni kite same2 lihat keputusannye.berat aku tron ke maintain.
kalau bende ni bagus, baek hasilnye.aku bgtau.nnti korang2 yang dh moks cm aku leh la cube tau..tp tgu lg 10 ari keh :) sbb dlm 1 kotak ni ade 10 sachet.kire trial pack la.
chowss..

No comments:

Post a Comment