Wednesday 28 September 2011

21 tahun

hari ni genaplarh umo aku ni 21 tahun :)) 
tahun ni aku beraya & sambut hari lahir sebagai tunang orang..
my birthday pon spesel day sebab 30syawal (;
maybe next year sebagai wife orang / ibu orang kot.ahahahha gedix disitu!!
Ehem Ehem kuh xbelikan aku kek pon.(kalau beli pon bukan aku makan)
maksudnye malam tadi xde ape2 celebration larh...mlm ni xtau larh pulaks kan.
harap2 dpt  fon baru.ekeke almaklumlah fon aku ni kan dah nazak.tunggu masa je nak kubuang kebumi.wahaha
sewel.
this weekend aku nak g johor amek abah then setel kan hal kawen aku tuh..
kawan2, nampaknye aku larh org pertame kawen dlm batch kite.ahaha
gatai sangat aku ni kan!!

azam?
ramai tanya azam ape bile umo dah betambah ni.jgn pk taon baru je ade azam.
aku pon ada kawan nama azam!!!ahahah bongoks
ntah larh xpk lagi.sbb smlm dh ngantuks sgt.ahaha arini xsempat pk sbb sibuk fb n kat opis lg.xpe ade byk jam lg nk pk.

>>harap2 sume bejalan lancar & pas kawen nnti aku dapat idop ngan aman bahagia.cewah!

ok bye.

2 comments:

  1. Hi, wow! 21! Congratulations, the world is now waiting for you....
    May the winds of destiny carry you aloft to dance with the stars.
    Wishing you all the very best, you keep a song in your heart, and have a great weekend.
    Lee.

    ReplyDelete