Monday 19 September 2011

hari malaysia! (semangat kau)

hari ni aku mengambil keputusan untuk hapdet smp 2 entri.tgh gajin konon2
ahahha
sbnr nye aku x p pong dataran tuh..pegi tuh pegi.
tp kol 11.agagagga
okeh la dr xg lgsg.kan!!!
dpt bendere 2bijik.1 sangkut kat kete.1 lg spare kot2 yg sangkut tuh terpelanting. ttteeet!!
nnti gmbo aku share ye.lupe nk amek gambo bendere tuh megah sangkut kat kete.ahaks
yelaa.kan skang slalu ujaaannn je.
ni gambo bendere ngan tunang den ngan kete ciptaan perodua.
kawan2 yg blogwalking kat belog aku je yg akan dpt tgk muke tunang aku.ahahah.
eksklusif u ouls!!!






 bile tunang aku patriotik.dah macam tugu negara aku tengok.belum kawen boleh kutuk gurau kasar.ahaha

panas ye syg!!

gambo aku? opkos la xde.dh la panas..nk cepat2 blah dr situ.huhuh
ok la malas nak taip panjang2.
bye!

No comments:

Post a Comment